< Till bloggens startsida

På allmänhetens begäran (Nathalie)...

... så kall jag uppdatera min blogg oftare...

Igår emottog jag ett häftigt klagomål över min slöhet när det gäller att uppdatera bloggen.

Då kanske jag kan tillägga att mitt mål (jag har satt upp ett sådant) var att varje blogginlägg skulle ha någon typ av verklig substans, inte bara:

ååååh imorse vaknade jag och var trött, sen tvålade jag in mig, sen gick jag till plugget, sen kom jag hem ååååh nu e jag så trött!! ***PÖÖZZZ*** tihiii ;););) <3<3<3<3

Så tänkte jag inte.

Sen tänkte jag dessutom att jag skulle skriva ett nytt inlägg ungefär varannan dag, men för att uppnå detta har jag redan förstått att det är dags att tumma på kvaliteten. I alla fall om man jobbar och pluggar 28 timmar om dygnet som jag gör.

Kanske ställer jag för höga krav på mig själv, och har för höga tankar om vad som är läsbart.

Kanske blir det bra just när förväntningarna och kraven släpps och den fria kreativiteten får en chans att komma fram?

Hur som haver kära läsare (Nathalie)
så skall jag nu givetvis öka min kreativitet.

Jag vågar mig inte på en sådan utskällning igen, som jag fick erfara igår.

Sörjer Miriam Makeba

Film på gamla Göteborg, ta en titt! Känner du igen dig??
Lindex har tagit över porrbiografen på Avenyn, förr gick man inte in i mystiska gränder eller sökta skamfyllt på internet, nej öppet och tydligt trampade man in på porrbiografen på stans paradgata. Inte så diskret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0