< Till bloggens startsida

Frikadellen och gymmet - återföreningen

Jag planerar att efter dagens arbetsinsatser bege mig till gymmet.

Själva poängen med att jag delar med mig denna info, är att jag provar som metod att följa samma principer som de som genomgår tolv-stegsprogram.

En av principerna är att bekänna för sina nära och kära vad man har gjort, och på så sätt få den sociala pressen till förändring.

Eftersom mina andra metoder (självdisciplin mm) inte verkar fungerar så är detta min "last resort" så att säga.

Men denna gång skall jag vara tapper.

Jag har till och med köpt nya dojor att ha när jag tassar mellan apparaterna.


Kommentarer
Daniel

Du kommer göra succé med dom skorna!!!!

2010-04-22 @ 09:13:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0