< Till bloggens startsida

Jag har blivit påhoppad!

Jag har blivit påhoppad!

Jag har aldrig känt mig så mycket som en tvätt-äkta bloggerska som denna dag.

Jag, Ellen, har för första gången emottagit en dissig kommentar på ett blogginlägg!

Nämlingen detta inlägg.

Man är inte en riktig bloggare om man inte blir påhoppad minst ett par gånger i veckan.

Jag tycker det är skojigt att vederbörande skrev på engelska. På så sätt kan jag inte lista ut vem det är!

Men hur lyckades personen i fråga då läsa mitt inlägg, om personen sedan var tvungen att skriva på engelska?

Det hela är mycket märkligt.

Ännu märkligare kan tyckas att personen hakar upp sig på att jag publicerar min att göra-lista. Men hallå, har du inte fattat nått alls av bloggvärlden?

Maybe I måste take it på english så att the person understands.

Jo, det e så that the hela poäng med blogging is att man lämnar ut your whole private life. Leave nothing behind är the princip, liksom.


Kommentarer
Karin

Grattis Ellen! Är så avundsjuk på dig - ingen har dissat min blogg. Stort grattis, att bli hatad är nästan bättre än vara älskad... i bloggvärlden.

2010-04-13 @ 21:58:42
URL: http://bkarin.blogspot.com
desperatemoments

Haha, underbart! Från "MJ" också... Det var nog Michael Jackson som skrev, det var därför det var på engelska förstås!

Jag har också fått en sån kommentar en gång.. Jag blev skitsur! Folk är dumma i huvudet ;)!

Men du har alldeles rätt, man borde faktiskt ta det som en komplimang..

2010-04-14 @ 16:59:25
URL: http://desperatemoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0