< Till bloggens startsida

Två punkter på listan - snart borta

Två punkter på denna lista är snart ur tiden.

Punkt ett gällde att sälja soffan, det är halvt om halvt gjort då jag har fått en handpenning på den. Men i afton, närmare bestämt om 40 minuter, kommer köparna och hämtar schabraket!

De kommer trycka ett gäng laxar (inte riktiga alltså) (jo riktiga men inte riktiga laxar, ja ni hajar) i näven på mig.

Och eftersom jag är lika otålig som ett barn så ska vi åka fort som den, redan ikväll, till IKEA och handla nya soffan. Vi vet redan vilken vi vill ha.

Punkt två gällde att köpa ny soffa, och detta inträffar alltså ikväll.



Bild tagen för två sekunder sedan. Jag sittandes i den berömda soffan.

Den desperata, ömhetstörstande pälsbollen mellan mig och datorn är min katt Sigrid.

Hon brukar hoppa upp i mitt knä när jag sitter framför datorn och gnida sig mot mina armar. låtsandes att det är jag som kliar henne.

Stackars Sigrid. Jag borde kanske unna henne lite mer uppmärksamhet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0