< Till bloggens startsida

Vuxen

Jag insåg precis att jag är vuxen.

Jag ska förklara varför.

(Jag, till mig själv) - Woho! Till helgen kan jag bränna alla pengar jag har kvar på kontot på nöjen, för på måndagen kommer det ju nya! No problems!

Jag kände mig råkrejzi.
För visst är det ovuxet att gå bananer och spendera alla sina pengar istället för att spara dem i pensionsfonder?

Om det inte vore för ett litet krux...

När den 24:e blir den nya 25:e, då har något gått snett...
Det betyder ju att jag har kvar pengar på kontot!


Det är nog det mest vuxna som inträffat i hela mitt liv.

Så på lördag ska jag partaja like it was the 25th.

Dock blir det att tänka på refrängen kl.23.30. Det är ju en dag imorgon också.

Kommentarer
Daniel

Herregud du e ju skitrik å vuxen...



Snälla bjud mej på ett barrunda! Får lön varje 15:e men alltid slut 31:a

2010-04-20 @ 11:16:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0