< Till bloggens startsida

Frikadellen alltid ute i sista minuten

Ett gäng dryga vakter har på senare tid påpekat att mitt leg snart går ut.

2010-03-23

Jag har oceaner av tid har jag tyckt!

Men denna morgon insåg jag...

...att eftersom jag inte hittar mitt pass, så kommer jag från och med imorgon inte kunna bevisa att jag är jag.
Jag blir en skugga i samhället.
Hur ska jag kunna se mig själv i spegeln, när jag inte längre kan bevisa mig i den materiella världen?


*harkel*

Bumns i väg till polisstationen!


Kommentarer
sara

du är som mig XP

jag gör oxå allting i sista minuten haha

2010-03-23 @ 13:16:02
URL: http://justyours.blogg.se/
Johanna

Jag har för mig att vakter kollar utgångsdatum för att de är så många som säljer sina leg till minderåriga när de snart går ut..Mitt ID gick ut i sommras och jag har inte haft en aning om detta fören en vänlig kassörska på SIBA som nekade mig att handla med mitt kontokort för att ID kortet hade gått ut

2010-03-25 @ 13:06:49
URL: http://underminatak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0