< Till bloggens startsida

Frikadellen försöker

Många gånger har jag försökt. Om och om igen. Jag har sagt till mina läsare, förlåt för att det tagit sån tid, det skall aldrig hända igan. Men så har det ändå tagit tid. Som mest ett helt år. Då försökte jag dessutom skapa en ny blogg på blogspot som jag helt enkelt länkade till.

Den bloggen struntar jag i.

Istället återuppväcker jag det sovande monster som Frikadellen är, jump-startar med en el-stöt, och börjar om på gammal kula.

Tycker att det är rart om mina första anspråk på att vara medveten bloggare finns kvar ned-under.

Frikadellen försöker få ordning på torpet och har tänkt ut massa strategier för hur hon aldrig mer skall svika cyberexponeringen.

Det började med min bekännelse i inlägget under.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0