< Till bloggens startsida

Kroppsnojor

Exakt denna reklam...



...ger mig sjukaste ångesten över att jag av oklara anledningar ditchade gymmet igår och istället åt libanesiskt med zambon innan jag ilade iväg till mötet med Lucy.

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån med kroppsnojor när jag var i tonåren. Lite ovanligt kanske. Det brukar ju vara tvärtom. Att man nojade då, men tycker det är helt ok nu.

Till saken hör att jag var en rätt så vältränad tonåring utan att fatta varför. Jag tränade klassisk balett sex gånger i veckan för att det var roligt. Att man fick snygga ben och vältrimmad mage var något som bara följde på köpet. Det var inget som kopplades till aktiv träning i mitt huvud.

Jag trodde jag var en beauty by nature. Well. Jag vet bättre nu. Jag är snarare en beauty by hårt arbete. Äter jag meze och dricker öl istället för att lyfta skrot får jag helt enkelt betala priset för det.


Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

jag får med en klumpis i magen när jag ser den där,

svinsnygga hela högen. OCH snygga tuttar.

2010-05-13 @ 21:56:16
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0