< Till bloggens startsida

En anledning till att jag bloggat segt...

...är att jag har jobbat förjäkla mycket. Vilket jag har jonglerat med planerandet samt genomförandet av en flytt  en groendes pregnans, ansatser till körkortsinbringande samt viljan att då och då insupa sommaren.

Dessutom har det inte hjälpt att arbetssituationen bitvis har krävt en del resande runt i Svea Rikes glada land.

Det har bitvis varit tröttsamt. Men å andra sidan. Hade jag inte haft den delen av tillvaron hade jag aldrig, aldrig, fått uppleva serveringen av den här hamburgaren i Helsingborg.


Och jag är inte säker på om det är en erfarenhet som jag skulle vara beredd att avvara.

Kommentarer
Fia

Hoppas verkligen du tänker meddela den dagen ditt jobb tar dig till Jönköping. Vi har inget andra hem, men mitt hem är ditt hem å allt det där du vet. ;)

2011-06-21 @ 01:09:35
URL: http://menvetdu.blogg.se/
Anna

Ahhh! Jag är ju i helsingborg skitofta eftersom min karl är därifrån. Var köpte du denna burgare?! Tell me!!! =D



Och förresten, kul att du är igång igen =)

2011-06-25 @ 17:32:38
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0