< Till bloggens startsida

Frikadellens midsommar

Nu undrar ni kanske vad som hittades på i det Frikadellikanska livet under midsommar.

Svaret är: Inte mucho.

Frikadellen är en dam med en flodhästs omfång och ben som vedträn som denna midsommar tog en raincheck och la sig på soffan.

Inte var jag ledsen för det.

På söndagen lyckades jag baxas ned till den lyckligaste platsen på jorden - Ullared - tillsammans med min lilla karl.

Medan de andra tjejorna storplanerade sin outfit för midsommarafton storplanerade jag min outfit för just denna dag, två dagar senare.



Vi plockade på oss strumpor, konstiga krukor och DVD-boxar som sig bör. Men vi såg också till att ordentligt preppa inför det annalkande föräldraskapet.



Endast en bråkdel av det införskaffade.

Den gravida halvan av paret har dessutom tacksamt smygöppnat en av babyatiraljerna under de senaste kokheta dagarna.

Att vara fullständigt enorm med nya svettrelaterade problemområden skapar, så att säga, även nya behov.

Om man säger.



Pudras friskt med!

Kommentarer
Carro

Haha, bra grejer! ;P

2011-06-30 @ 08:38:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0