< Till bloggens startsida

Frikadellens Way Out West-karriär

Med anledning av den årliga hipsterinvasionen av Göteborg tänkte jag sammanfatta min Way Out West-karriär årsvis.
 
Frikadellens Way Out West-karriär:
 
2007

Frikadellen är på Arboga medeltidsdagar.
 
 
Frikadellen på Arboga medeltidsdagar.
 

2008
 

Frikadellen jobbar på festivalområdet! På avstånd ur ögonvrån skådas Broder Daniel, Nerd, José Gonzales, Lil' Kim och Niel Diamond.
 
'Nästa år ska jag gå som betalande' tänker Frikadellen.
 
2009
 

Frikadellen ligger på sjukhus.
 
'Nästa år går jag på Way Out West' det ska jag bara!
 
 
2010

Way Out West är slutsålt. Frikadellen sent ute.
 
'Nästa år, då ska jag bara gå!'
 
2011
 

Frikadellen är asmycket på smällen. Säckar ihop bara hon ska köpa en liter mjölk på Ica. Festival är uteslutet.
 
'Nästa år, då fixar jag barnvakt, då ska jag DEFINITIVT gå!'
 
 
2012
 

Frikadellen har varken biljett eller barnvakt.
 
 
'Men nästa år, då ska jag ha bättre framförhållning. DÅ ska jag gå.'
 
 
2013
 

Frikadellen går på WOW. Hamnar backstage på alla coola artisters konserter. Alla vill ha Frikadellens autograf för tydligen 'Freak-a-dellen is like da most spectacular bloger like ever and we all like love your blooooog'.
 
Typ.
 

Kommentarer
Selma

Så kommer det nog absolut att bli.

2012-08-14 @ 10:52:10
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Pelle

Så bra då, då kirrar du in mig backstage då? Har ju hört att Lily Allen jobbar med ny platta och kommer säkert till nästa sommar. Jag behöver verkligen träffa (ligga) med henne. Okej, deal? DEAL!?!

2012-08-20 @ 12:59:07
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/
Anna

Men kära Frikadell! Var håller du hus?!

2012-09-07 @ 00:15:10
URL: http://barsine.blogg.se
Smugglosmurf

Nä, nu måste du snart blogga! Jag saknar dina blogginlägg för bövelen!

2012-09-13 @ 10:28:29
URL: http://www.smugglosmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0