< Till bloggens startsida

Kändisspotting

Igår träffade jag Maria Bonnevie, Skavlan och deras ofödda barn... IRL..
 

Oksåhärgickdettill:
 
Maria (står i vägen när jag ska in på ett café med barnvagnen) : "Oj förlåt!"
Jag: "Det är verkligen ingen fara."
(Jag tänker: Vad söt hon var, oj hon är gravid, oj där är Skavlan) (SKAVLAN KÄNDISSPOTTING BIGTIME!)
Maria: "Asså jag älskar din blogg"
 
Ok. Det sista var hittepå. Resten är sanning FRÅN START TILL SLUT!
 
Yes, you may säga att ni känner mig. It's Ok asså. (Det blir lätt att man börjar prata engelska när man frotterar sig med kändisar)
 
 
Funderar på att byta namn på den här bloggen till: "Frikadellen - ett handskak från Skavlan". Oj det lät snuskigt.

Kommentarer
Anna

Eller "Frikadellen, snart känd från TV"?

2012-08-05 @ 20:24:36
URL: http://barsine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0