< Till bloggens startsida

Ny erfarenhet

Efter att ett långt tag gått i gamla invanda hjulspår och följt var vanliga vardagliga lunk kände vi att vi behövde göra vår vardag mer spännande...
 
...varför vi lite impulsivt valde att testa att beställa hem mat på mat.se!
 
Igår kväll kom leveransen. Om vi blev nöjda?
 
OM vi blev nöjda! Till att börja med kan bara det faktum att någon släpar upp maten man har handlat T R E trappor utan hiss vara avgörande. Vidare så kostar varorna inte mer än i affären. Dessutom så bär de inte bara upp maten för en Ziljon trappor, utan de kör varorna hela vägen hem! I kylbil! Frysvarorna har de i en frys! Fattarni? Fattarnifattarnifattarni?
 
Så sjuuuukt praktiskt! Enda minuset var att de inte hade något fintvättmedel för känsliga tyger - men det kan jag leva med.
 
Hela upplevelsen har gjort mig så exalterad att om det inte vore för en gnutta Sans och Balans (min kille) så hade jag beställt hem en kasse till med mat för att jag kan. Och för att det var så ball.
 
 
Dessutom packade ongen upp allt = ännu mindre jobb för mig!

Kommentarer
Selma

Låter rätt underbart.

2012-12-06 @ 20:33:43
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Inga M

Vilken liten sötnos som hjälper till att packa upp! Himla bekvämt sätt att få hem varor på, man tror inte det är sant. Förr kunde man få hemsändning också men det kostade en rejäl slant varje gång. Sen kan jag föreställa mig att man tjänar lite på att inte gå omkring i butiken själv och bli frestad att köpa en massa onödigt. Åtminstone kommer då jag ut varje gång med ett lass varor som jag inte tänkt köpa.

2012-12-08 @ 05:41:53
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0