< Till bloggens startsida

Psykad

Min kille fyller år imorgon.
 
Jag är supperpepp. Jag har köpt en present som jag tycker är asalyckad och jag känner mig asanöjd med mig själv.
 
Så jag har ltie svårt att hålla mig. Jag köpte presenten för ett par dagarna sedan och sen dess har det låtit så här
 
(Jag) -Vill du ha din present?
 
(Min kille) - Nej.
 
(Jag)- Du får den inte idag för du fyller inte år idag.
 
(Min kille) - OK
 
(Jag)- Erkänn att du vill ha den nu.
 
(Min kille) - Nej.
 
(Jag)- Du kan få den nu om du vill.
 
(Min kille) - Det är lugnt.
 
(Jag)- Sluta tjata, du fyller år på fredag.
 
Åhmenåååh! Jag vill att han ska fylla år NU så att han får öppna min hyperawesomepresent! Åssåba' psykar han mig genom att va sådär avslaget cool.
Jäkla karl.

 
Appropå inget. Så kanske det är dags att ta in parasollet. Eller är det också sjukt pessimistiskt?

Kommentarer
Ullrika

Men bah guuuh va jobbit när dom är sådäringa tjötiga!! :D

2012-12-15 @ 20:15:09
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0