< Till bloggens startsida

Tråkiga djur

Allt gick bra. Mina maffia-misstankar visade sig obefogade.

Efter macken fick vi nya vägdirektioner. Vi skulle bland annat hålla utkik efter lama djur.

Ok tänkte jag. Lame animals. Boooring animals.

Och då höll jag utkik efter ett gäng lama djur. Tråkiga kossor? Småsega hästar? Humorbefriade getter?

Jag missade vart vi skulle svänga av, för tydligen var det lamadjur som jag skulle hålla utkik efter. Japp. Det stod en hög sådana i en hage upptäckte vi efter ett tag. Inte helt logiskt här i Bohuslän men det får man ta.

Bohuslän.


Kommentarer
Banana

Jag slås av hur duktiga ni är som reser med ett litet barn. Jag har en kompis som knappt kan prata i telefon hemma i sitt eget hus för p.g.a. sina barn. Men nu verkar ju jätteflexibla.

2012-07-31 @ 14:13:39
URL: http://khaltoanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0