< Till bloggens startsida

Deklaration

Jag vet inte hur det är med er, men detta lilla inslag tog lite udden av ett annars positivt skattebesked.



Snart ska jag och lilla dottern iväg på ett mammababy-gympapass, som går ut på att mammorna gympar och bebisarna ligger på en filt och flaxar förvirrat åt sina mödrars aktiviteter. Mödrar och mödrar, det slinker förbi en och annan pappaledig också. De sitter beskedligt och tränar knipmusklerna med oss andra.

Motion ska ju vara bra för hälsan. Och god hälsa förlänger livet. Jag tackar skatteverket för att de påminner mig om att hur mycket jag än stretar emot så går jag ändå samma öde till mötes. Det gör vi ju alla. Skönt att veta att avslutningscermonin är förbetald.

Ett bekymmer mindre kan man säga.

Ähum.



Kommentarer
spiderchick

haha va sjukt, står det verkligen så? ;-)



Kände för övrigt igen din kiss-provs känsla ;-)

2012-03-21 @ 08:56:33
URL: http://spiderchick.nu
Anna

Hmm, deklarationen ja... Undrar om man vågar kolla upp den... Alltid lika nervöst =/

2012-03-23 @ 00:23:15
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0