< Till bloggens startsida

Sorg

Ingen har missat att Lindex har släppt en Modern Preppy Let's-go-to-the-Hamptons Och-låt-oss-se-ut-som-vi-seglar-fast-vi-aldrig-varit-på-en-båt med Gwyneth Paltrow i fören som kapten?

Well. Inte jag heller.

De hade en liten tröja i den kollektionen som jag konstaterade var B-E-A-U-T-I-F-U-L. Jag letade högt och lågt land, rike och Lindex kring bara för att konstatera att den var slut. Överallt!

När jag just givit upp hoppet hände så plötsligt det fantastiska. Tröjan bara låg där plötsligt. Skrynkligt ihopslängd på en hylla. I rätt storlek. Hurlyckligt svingade jag inte Visa-kortet? Hur lyckligt svingade jag inte klädpåsen på min väg hem?

Kan ni då förstå hur ytterst förtvivlat ledsen jag blir ända in i märgen när detta händer?



Kan ni förstå det? VAVAVA?


Kommentarer
Banana

Näe, det där är ju lätt lagat. Fast lite surt är det förstås att behöva laga något så nytt.

2012-03-30 @ 20:01:49
URL: http://khaltoanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0