< Till bloggens startsida

Spenderarbyxorna på

Träningen gick finemangens. Lite störigt när Sats-instruktörerna får feeling och börjar sjunga med i låtarna. Annars känner jag mig så där lugn och harmonisk som man ska göra när man har balanserat och strechat till panflöjtar i 55 minuter.

Jag kände mig så lugn och harmonisk att jag utan problem lyckades, inte bara tjacka de dära skorna jag snackade om, utan även en tröja.

Eller ja, när jag stod där och stack fram kortet var nog inte känslan helt oh hållet harmonisk. Den påminde snarare om den där känslan jag fick på körlektionen när jag skulle testa att accelerera fullfart framåt för att sedan tvärbromsa.

Ja. Utan tvärbromsningen då.



Body Balance och skor vareja...


Kommentarer
Rebecca

kikar in :)

2012-03-24 @ 13:20:59
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
myaraq

skor på huvudet, fiffigt!

2012-03-27 @ 18:13:53
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0