< Till bloggens startsida

Upp-packad och ned-packad

Nu har jag packat upp och tvättat alla kläder. Längst ned, invirad i en romantisk session med min bikiniöverdel hittade jag min kamerasladd.

Så nu kan jag ladda upp mina Grekbilder.

Först ut är den absolut första bilden jag tog. Vi hade gått upp klockan tre på morgonen och åkt över hela Europa, landat i ett inferno av hetta, ålat oss igenom passkontrollen, svettats på transfern, hittat hotellet, lämnat grejorna, kletat in oss i solkräm och letat oss ned till hamnen och skulle nu intaga vår första grek-sallad.

Jag var hänförd av det azurblå medelhavet och bestämde mig för att föreviga ögonblicket. I förgrunden fastnade ett gäng greker som hade en mer avtrubbad inställning till det hela.



Nu har jag packat ned alla käder igen. Imorgon drar vi ned till skåne och österlen och umgås med svärföräldrarna. Sambon är av Ystadianskt ursprung. Vilken tur att jag övade på skånskan redan under Greklands-resan.

Så de förstår mig menar jag.

Kommentarer
Angelica

havet ser underbart ut!

2010-07-15 @ 00:34:41
URL: http://mataduvor.blogg.se/
anne

Jag vill också till Skåne och ystad och Sandhammaren..

2010-07-16 @ 00:30:41
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0