< Till bloggens startsida

Second Hand

Jag har förresten second-handat på Erikshjälpen i Skene idag. Det blev en skörd som innefattade bland annat en trendig trasmatta, skojsigt porslin samt sängbord som jag har ambition att måla i någon fräsig färg.

Det blir rätt mycket andra-hands-shopping för min del nu för tiden har jag kommit underfund med. Detta förkroppsligade sig inte minst i när folk börjar riva i mina egna kläder som låg på en stol medan jag själv provade lite "nytt"...

Jag införskaffade mig hur som haver iaf en tjusig kjol som jag nu bär...


Kommentarer
Selma

Jobbigt om ens kläder försvinner och man får näcka sig ut.

2012-06-03 @ 09:00:49
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0