< Till bloggens startsida

Oj.

Exakt 273 olästa små glada inlägg finns nu att förkovra sig för lilla mig på bloglovin'.

Bloggvärlden fortsatte utan mig.

Nu ska jag läsa mig ikapp om vad folk hittar på där ute i sommaren, vad som har hunnit bli hiss och diss under senaste veckan och vilken kroppsdel Kisse tänker förstora härnäst.

Och givetvis har jag massa bloggande att ta igen.

Inga bilder att publicera än. Jag var så ivrig att få skriva en truddelutt att det gick före att ens en gång packa upp väskan. Kamerasladden ligger invirad bland handdukar och solkräm. Grek-bilder kommer dock inom kort!


Kommentarer
Carro

jag hade också tusen (typ) inlägg att läsa idag när jag blev med internet igen.. eller jag har fortfarande ett par styckna kvar att läsa.. hujedamej :P

2010-07-15 @ 22:38:25
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
anne

Och jag suckar över 78 efter att ha läst inlägg dåligt..

2010-07-16 @ 00:20:10
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0