< Till bloggens startsida

Födelsedag!

Idag har min lilla karl blivit 29 år gammal.

Jag köpte två Big Bang Theory-boxar. Karln nämnde vid något tillfälle att han upplevde att jag överanvänt "jag födde ditt barn"-kortet lite väl mycket i TV-sammanhang under det senaste året med resultatet att BBT säsong 4 och 5 följts undermåligt, när jag har propsat på att vi ska titta på Hollywoodfruar och annat.

Jag tyckte det var en ganska klockren kompensation att köpa DVD-boxarna.

Jag har också lidigt oerhörda våndor när vi tittat på Vänner repris hundrafemtioåtta i vetskap om att det i huset existerat färska osedda BBT-avsnitt. Den där jäkla karln som inte ville öppna sitt paket på förhand asså!

Jaja. Nu kan jag inte skriva mer. Jag har ett själviskt nyttjande av min karls födelsedagspresent to attend to...

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/813285/images/2012/pic_50cb89549606ee5905ceeb41.jpg" class="image">


Kommentarer
Selma

En bra julklapp är en man själv har glädje av!

2012-12-15 @ 08:27:03
URL: http://frunatmaken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0