< Till bloggens startsida

Nu e jag avundsjuk på duden...

Min dude e ju en knegare. Han knegar på byggen o sånna goa grejer, och varje jul brukar chefen skicka en skiva bränd gubbrock samt bjuda alla gôbbarna på Hockey.

-Kom igen nu gôbbar....!!!!!!!!! Fröööööööööööööölundaaaaaaaaaaaaaaa.

Duden hatar ju hockey. Resten av gubbarna hade oxå känt att visst e hockey manligt o sådär, o män e juh vi, men kom igeeen dååååråååå hade de sagt på sån där rättfram o cool Gôttebosska som byggare pratar, (utom min dude som pratar skånska).

Sagt o gjort, chefen hitta på annat o nu ska alla gôbbarna gå o se denna snubben:

Kollakolla

Och då blev jag förfärligt avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0