< Till bloggens startsida

Bloggvärlden får ursäkta

Men längre inlägg än så här blir det inte när jag måste leva som att varje internetminut är min sista.

Jag och internettet är i fullt krig. Uppkopplingen leder med 200-0 eftersom jag än så länge är i fullkomlig beroendeställning. Inte så länge till dock. På lördag kommer karln min hem efter sin exil i skåne och reder upp det hela. Han får alltid till det med att installera om ngt, klippa sönder något eller bara kapa grannens nät i brist på annan lösning. I vilket fall är jag övertygad om att han får ordning på't.

Till dess är mitt varande eller icke varande helt beroende på min uppkopplings goda humör vilket har varit minst sagt vacklande senaste tiden.

Nån bild blir det inte. Skulle aldrig våga ens försöka pröva min uppkopplings redan extensivt tänjda tålamod genom att fumla med bildpubliceringen. Titta vad detta skräckvälde har gjort med mig! Jag är tacksam för minsta lilla som andra människor i normala internetrelationer tar som fullkomligt normalt och naturligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0