< Till bloggens startsida

Gårdagens kalas.

Gårdagens barnkalas blev rätt rough. Jag sitter här med en isblåsa på huvudet och undrar vad som har hänt med dagens ungdom.

Lite bilder från gårdagen.



Sambon spelar fotboll. Han mötte hårt motstånd från de yngre förmågorna. Likabra att inse att det är dags att ge plats åt den nya generationen.



Sambons kusin och tillika ena födelsedagsbarnets mamma visade sig vara tårtmakarnas svar på Renoir.



Bakom varje framgångsrik man står en kvinna. (jag skrattar i skrivande stund oproportionerligt mycket åt min egen vitsighet)



Humor är min skyddsmekanism.



Jag roar oavbrutet andra på bekostnad av mig själv.

Skåningarna visar också prov på självdistans och har döpt sina regionaltåg till "Påga-tågen". Gotta love it!

Jag ska sätta mig på ett sådant Påga-tåg i riktning mot den stora staden Malmö och träffa en gammal vännina. Hon är för övrigt en mycket eminent bröllopsbloggare på tidningen Glamour och ni hittar henne här.

Tudelu så länge.

Kommentarer
anne

Och exakt vad föranledde den eleganta Frikadelliska benföringen om man får fråga?

2010-07-18 @ 13:50:24
URL: http://annnne.blogg.se/
Carro

Gud i himmelen vilka fina tårtor!!

2010-07-19 @ 19:39:15
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Inga M

Man kan också säga att bakom varje framgångsrik man står en förvånad kvinná ;-)

2010-07-20 @ 05:38:22
URL: http://inga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0