< Till bloggens startsida

Kalas!

Nu ska vi alldeles strax svira iväg på barnkalas!

Jag hade med mig en tjusig kjol som jag planerade ha på kalaset. Väl nere i skåne insåg jag att jag inte tagit med skor som passar till.

What-to-do?

Jo! Man tar sig en liten rea-shoppingstur i Ystad!

Fast det råkade liksom typ såhär vahettere bli två par skor...

...som typ vahettere liksom duvet asså typ inte matchar kjolen...

...men asså liksom typ dårå löste det sig eftersom jag kom hem med ett par nya byxor oxå...



...och matchande nagellack...



...och matchande läppstift.

Japp. Barnkalas var det jag skulle till. Helt legitimt att lägga så här mycket ansträngning på out-fiten. Eller?

Kommentarer
anne

Det gäller att vara en snygg förebild för de små barnkalasbarnen!

2010-07-17 @ 16:53:47
URL: http://annnne.blogg.se/
Veiken

Glömmer man, så glömmer man. Det måste ju repareras pånågot sätt! ;)

2010-07-17 @ 19:14:31
URL: http://veiken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0