< Till bloggens startsida

Visste du att...

Jag beklagade mig för en kollega:

- Tänk, fem år på universitetet, ett evigt drillande i att lära sig att skriva akademiskt. Det första man sen måste göra när man kommer ut i arbetslivet, det är att lära sig att skriva enkelt och lätt-tillgängligt.

(Kollegan) - Ja, jag spenderade tre år på att lära mig om bakterietillväxt (oklart vad hans utbildning egentligen är), den enda nyttan jag har av det är att jag vet att man kan micra disktrasan om den luktar surt.


Jag kan nu informera kollegan om att denna kunskap även sträcker sig till disksvampar och svamp-diskborsten.

Viktigt att tillägga att den ska vara blöt. Annars har man bara skapat en hemmagjord rökmaskin.



Obs! Ta bort skaftet först! Obs!

Kommentarer
Carro

Bra tips! :D

2010-05-28 @ 08:29:14
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0