< Till bloggens startsida

Hemleverans!

Jag har en liten böjelse för ett liten strävande återsäljare av hemkokta naturkrämer av alla dess slag, nämligen Humlekrus.se

Jag blir tokallergisk mot ungefär hälften av deras produkter (alla ansiktskrämer och body lotion's, believe me, I tried them all). Deras hårprodukter gör att håret ser ut som man smetat in det i matolja. Men den kvarvarande tredjedelen av deras produkter är HIMMELSKA!

Jag har framförallt blivit fullkomligt beroende av deras läppcerat. Jag har 10-15 stycken hemma som ligger och skräpar i olika hörn. Jag är som Maria Montazami och hennes läppstift när det kommer till mina cerat. Utan dem känner jag mig rädd, orolig och exposed. Jag behöver ett cerat i bilen, ett i handväskan, ett i jackfickan, ett i köket, ett i badrummet och ett i sovrummet.

Har man en gång börjat prova humlekrus läppcerat duger inget annat. Kostar 35 spass och är den bästa investeringen man kan göra i läppväg.

Idag kom en ny leverans. Jag sitter i skrivande stund och osar av spännande dekokter som jag kletat in här och var på kroppekakan samt putar med mina nyinsmorda läppar.



Tro det eller ej. Men jag rekommenderar dessa produkter.

Kommentarer
Carro

fasen, undrar om det inte är den nageloljan jag använder.. hmmm. eller användE, eftersom att min katt välte ner den på golvet så den gick i bitar! hm. Den var bra så länge den varade iaf!

2010-11-22 @ 22:45:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Rebecka Berg

Kolla gärna in min blogg! (:

2010-11-23 @ 16:39:17
URL: http://rebeckabergs.blogg.se/
anne

Törs inte.... inte om du reagerar så där... då gör jag det också och ännu värre antagligen..

2010-11-23 @ 20:45:23
URL: http:// annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0