< Till bloggens startsida

KORT sagt... fniss fniss...

Jag har alltså helt sonika kapat av 2 decimeter hår och har nu en ultrakort frisyr.

Det hela började med att min dotter utvecklade norra Europas starkaste och mest envisa nävar med förkärlek för att dra och slita i sin moders ömma hårman. Sedan denna funktion inträffade har jag gått och småtänkt på att det nog skulle vara såväl praktiskt som schnöggt att klippa frillan.

Igår morse vaknade jag upp med något maniskt i blicken:



Detta följdes av:



Notera hur jag inte gillat den nedre.

Myaraq skötte sina kort rätt.



En stund senare hade jag hittat en frisör med lucka...



...och dådet blev gjort.



Jag föreslår att vi här tar en paus för att begrunda ordvitsen ovan.

.

.

.

.

så. Låt oss fortsätta.

När det hela var klart var jag så här nöjd.



Och jag fick mitt ego närt av sånna här kommentarer:



Kort sagt. Me happy.

Kommentarer
Anna

Älska det korta håret! Det blev supersnyggt!! ALLA tjejer borde ha kort hår, så är det bara! Jag klippte mitt i fredags också faktiskt, fast lite kortare än dig :p



Och Shaun the sheep är ju grym! Men inte riktigt samma klass som Wallace and Gromit trots allt..

2012-06-03 @ 13:04:20
URL: http://barsine.blogg.se/
myaraq

snygg. tjej. ja.

2012-06-03 @ 14:37:42
URL: http://myaraq.blogg.se/
Ullrika

Fantastiskt sniggt!! Jag undrar om jag vågar göra lika samma?

2012-06-11 @ 15:37:22
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0