< Till bloggens startsida

Ja ni ser rätt

Alldeles riktigt.

Jag har pillat lite i designen och tycker att jag gjort ett ganska så skapligt jobb för att vara en css-analfabet, glad amatör samt hemmagooglare på html-koder.

Jag tycker dock det är lite störigt att högermarginalen, alltså det som följer: "Om" (och en schnögg bild på mig) inte ligger i linje med headern. Jag har försökt flytta i evigheter. Men det finns en gräns för hur länge man parallellt kan ignorera en gnällig dotter som undrar varför hennes mor övergivit henne.

Jag fick alltså ge upp och återgå till moderskapet.

Försökte nyss igen. Resultatet var inte lyckat och jag orkar inte fortsätta.

Är det någon som vet hur man göööör?



"Hur gör man?" frågar sig Frikadellen.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

sv: härligt, det får mig att skratta varje gång också, haha :D

2012-05-09 @ 10:08:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Selma

Jag ser ingen högerspalt alls jag men det kan ju vara nåt annat.

2012-05-09 @ 18:55:15
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Anna

Tjusigt!! och jag tror man ändrar det nanstans i den här koden har jag för mig =)



#side {

float: left;

width: 5px;

margin-top: 10px;

vertical-align:top;

}

#box {

background:#FFFFFF;

border: 2px solid #BEBEBE;

width: 185px;

text-align: left;

opacity:0,8;

filter:alpha(opacity=80);

padding: 1px;

}

2012-05-12 @ 08:53:34
URL: http://barsine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0