< Till bloggens startsida

Just nu

Just nu sitter jag med onge, systerdotter, syster och mor i en bil som tuffar runt på Västgötaslätten.

Det är inte jag som kör. Det hade ju varit lite dumt att blogga och köra samtidigt. Särskilt när man inte tagit sitt körkort ännu.

Hur som. Nästa stopp är en fika i Lidköping. Sen ska vi vidare mot Hällekis och Kinnekulle. Jag har försökt pitcha resan som en vandring i Arns fotspår, modern vill titta på kalkstensbrott och växtlighet, syrran vill hänga kvar i Lidköping och shoppa.

De små ongarna är nöjda så länge de får äta kex och lyssna på när undertecknad sjunger "nyss träffade jag en krokodil" om och om och om och om igen...


Kommentarer
FIA FIT

Haahahahha det hade ju varit GALET... blogga + inget körkort ;-)

2012-05-20 @ 19:51:24
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Anna

Åh, hem mot mina trakter!! Fan va najs. Kinnekulle är sjukt vackert vid den här tiden! =D

2012-05-21 @ 14:27:53
URL: http://barsine.blogg.se/
Kajsa

Åh! Mina hemtrakter, gick på De la Gardieskolan. Vacker å blåsig stad - Lidköping. Mysiga fik o helt OK shopping! Hoppas ni får en toppendag!

2012-05-23 @ 15:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0