< Till bloggens startsida

På IKEA igår

Ja jag var alltså på IKEA igår.

Jag och ongen alltså. Jag fick njuta av det stora privilegiet att gå där UTAN karl denna gång. Ja det var nog ett privilegie som karln njöt rätt stort av själv med. Det började med att han körde ut mitt körkortslösa jag som minderåriga dotter till IKEA. Lämnade oss att fritt springa av oss för att sedan plocka upp sin färdigrastade familj 2 timmar senare.

Helt underbart att i full frihet bo in sig i de arrangerade rummen eller plocka åt sig frottétofflor utan att någon påminner det tråkiga faktum "att det inte var det vi kom hit för".

Dottern blev så klart den absoluta vinnaren när IKEA-skörden sedan sammanfattades.

Bästa köpet var en lära-gå-vagn.



Och för att förtydliga. Jag har alltså valt det fantasifulla namnet Frikadellen på instagram. Upplev min vardag genom förprogrammerade fotofilter!

Kommentarer
FIA FIT

Åh vilken härlig bild! Förstår exakt vad du menar. Hur många par hör man inte tjafsa inne på Ikea när man är där? Så det kan vara skönt att vara där själv ibland :-)

2012-05-13 @ 10:06:54
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit
Västgötskan

Finns det "lära-gå-vagnar" på IKEA?

Där ser man. Jaja, för sent nu, när minstingen kan gå! :-D

2012-05-13 @ 19:09:29
URL: http://vastragotaland.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0