< Till bloggens startsida

Re-blogg-nässans

Ett knep kan jag faktiskt ta till, som jag fått i tips av min rara storasyster.

Det går ut på att man låter ena halvan av datorskärmen bestå av vad man nu vill trixa med medan den andra befolkas av teletubbies på Youtube.

Detta trix funkar faktiskt extremt bra.

Favoriten för närvarande är en version på arabiska som har den utomordentliga fördelen att vara femton minuter långt vilket ger den arma modern oceaner av tid att spendera på internettet.

Och så har jag lärt mig att räkna till fyra på arabiska.

1,2,3.... Arba!




Marhaba Tinky Winky, marhaba Lala, marhaba Po, walla Dipsy.

Kommentarer
Ullrika

Vår gamla tv hade en bild-i-bild-funktion. Räddade mången stora TV-händelser: dvs, Davis Cupfinal på ena halvan och SVT Barn på den andra :)

2012-05-06 @ 23:59:49
URL: http://ullrika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0