< Till bloggens startsida

Det kom en förfrågan...



Jomenvesstvettu!

Jag är alltså så här gul-hårig nu:



...men är egentligen så här rödhårig.

Det hela var kanske inte helt genomtänkt, men jag hade en rabattkupong på 20% hårvård på Åhléns.
What-the-heck tänkte jag. Det är ju inte som att jag har ett val.

Ja-ja. Kanske inte så farligt egentligen. Min arma mor talar fortfarande om när jag var 18 år, färgade håret svart, gjorde rastaflätor samt drog in en tung-piercing inom loppet av en månad.
Det var tider det.

Det svarta håret hängde för övrigt ihop med en överfärgning av en ljus-rosa ton, vilket var resultatet av en urtvättad röd ton, vilken hade lagts på en blondering av det slag som jag komponerat ihop, återigen här hemma.

Jag kan eventuellt vara i en 26-årskris...


Kommentarer
emilystrange

tackar! :) jag tycker du var snygg i båda, men eftersom jag snöat in mig på blondt, då jag själv ska blondera mig snart, tycker jag givetvis det blonda var snyggast!



dessutom såg du ut att ha kvar din gans i håret, vlket är bra. det blir ju lätt risigt av blondering annars.

2010-04-30 @ 11:48:51
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Frikadellen

Oh man tackar, fast jag tror blixten står för själva glanses så att säga...

2010-04-30 @ 12:09:18
URL: http://frikadellen.blogg.se/
emilystrange

Hahaa ok, ja men skitsamma. Huvudsaken är väl att man blir snygg på bild? bildskön kallas det.

2010-05-01 @ 00:04:58
URL: http://emilystrange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0