< Till bloggens startsida

Undrar vilka de är?

De där som läser min blogg.

För de finns.

Jag har ett gäng fasta besökare som glider in varje dag.

Jag frågade min mamma om hon läser, hon sa nej.
Jag frågade min syster om hon läser, hon sa nej.
Jag frågade en förfärligt massa andra människor som jag kan utöva känslomässig utpressning mot om de inte läser, och därmed borde ha läst i preventivt syfte.

De sa alla nej.

Men vilka är det som läser då?
För ni är ju där!

Jag ser ju i besöksstatistiken att ni kommer hit i fasta antal varje dag, och jag ser att ni emellanåt ökar i antal.

Men vilka är det... Vem är min publik? Vad vill ni veta? Vad vill ni höra?

FÖR BÖVELEN KOMMENTERA!


Johanna som dock kommenterar för jämnan har lämnat önskemål om en fortsättning på detta temat.

Med särskild önskning om Ellen på smällen, och Ellen i propellern.

Coming up, någon gång denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0