< Till bloggens startsida

Historieätarna

Jag vill verkligen slå ett slag för SVT-serien "Historieätarna".
 
Konceptet går ut på att Erik Haag och Lotta Lundgren walraffar sig genom olika historiska epoker genom att under en vecka leva det livet man gjorde då, i synnerhet när det gäller maten. 70-talsavsnittet innebar dessutom en förfärlig massa rökning. Gärna i kombination med en aladob och sängläsning för barnen med tidens barnsagor som förklarade vad för ondskefull typ en strejkbrytare var.
 
Förutom att det är en grymt skön programidé så har jag som sista kvarstående kvinna (i Sverige) upptäckt vilken aura (manlig) (bra manlig) som Erik Haag besitter. Efter att ha spontanbekännt min nya crush för diverse medsystrar har jag förstått att jag är inte den första och utan tvekan inte den enda att uppskatta denna karl.
 
Lotta Lundgren är helt galet bra också. Och snygg så det förslår hon också. Här är det bara en gnutta heterosexualitet från min sida som hindrar mig att hylla henne till skyarna i nivå med Erik H.'
'
 
Nu är jag förstås helt makalöst förälskad i Herr Frikadell här hemma. Kan komma att aktualisera en frikortsdiskussion. Men fortfarande vanvettigt kär i fadern till ongen.OBS OBS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0