< Till bloggens startsida

Avrapportering

Hej lilla monsterblogg.

Ligger du där i din håla och skriker efter föda och uppmärksamhet nu igen?

Jag måste berätta att jag faktiskt tog med datorn till landet denna helg för att jag skulle live-blogga från svampplockningen och grillningen. Men kära blogg. Jag kom på massa käckare grejor att göra än att filura framför datorn. Så datorn låg ouppfälld i sin väska i 36 timmar. De du.

Nu råkar jag visserligen vara tillbaka i stan igen, men nu har jag istället triljoner av skogens och trädgårdens stackars bär som jag i ett anfall av ambition fick för mig att koka sylt på. De kräver sin dos av uppmärksamhet också.

Så här är jag med mina bär. Och mina myggbett. Och småler efter en helt fantastiskt helg på landet.

Och lilla bloggen. Du får helt enkelt vänta.

Men ni som finns där ute och som läser. Glöm inte...

Jag hjärta er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0