< Till bloggens startsida

Jag kommer inom kort presentera en ny e-postadress.


För ett par dagar sedan skapade jag en e-postadress särskilt för bloggen och de ärenden som skulle kunna röra bloggeriet.

-Ujujuj nu blir det en e-postadress i offentligheten, tänkte jag. Den kommer folk nog försöka knäcka var och varannan minut.

Så därför skapade jag ett riktigt avancerat lösenord. Ett lösenord med stora och små bokstäver högt och lågt. Siffror och tecken om vartannat.

Jag skapade ett så in i bomben välfungerande lösenord att jag inte ens själv kommer in på mailen.

Och nej, jag angav ingen alternativ e-postadress att skicka återställning av lösenord till.

Så jobbar jag.



Kommentarer
Myaraq

Smart.

2010-08-31 @ 11:58:36
URL: http://myaraq.blogg.se/
Mia

Vi jobbar lite lika du och jag. Därför bör vi nog aldrig starta ett företag ihop.

2010-08-31 @ 12:59:05
URL: http://www.menmia.se
A

Det kan vara så att du har rätt lösenord men fel adress, hotmail har börjat med .se istället för .com. Något jag fick lära mig efter att jag slitit mitt hår härom veckan.

2010-08-31 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0