< Till bloggens startsida

Vilse i slottskogen

Idag promenerade jag hem genom slottskogen.

Helt plötsligt insåg jag att jag var vilse. Jag hade promenerat förbi Björngårdsvillan och vidare förbi Barnens zoo. Men helt plötsligt fann jag mig mitt i urskogen.

Jag undrade om jag någonsin skulle hitta hem igen, eller om jag skulle behöva bosätta mig i urskogen, bygga ett bo av grenar och löv, gifta mig med en älg och uppfostra en kull av freaks of nature.





Jag gick förbi sjön där Luke Skywalker landar i Stjärnornas Krig Episod V.



Jag gick förbi en lång och märklig gran.



Jag mötte Odile (helt OK för alla som aldrig dansat balett att inte koppla)



Om dagen.


Om natten.




Jag kom ut till sist.





Kommentarer
Daniel

ojoj som ur en saga... som i svansjön där lyckan segrar!!!

2010-05-24 @ 22:04:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Carro

Oj, vad jag älskar slottskogen!

2010-05-25 @ 10:32:55
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0