< Till bloggens startsida

Kajskjul 8 igår

Claes Malmberg var hyvens rolig igår. Gud vad jag skrattade.

In emellan ståuppandet ställde han sig och sjöng rocklåtar. När han körde Highway to Hell gjorde bebisen stående ovation i magen och kickboxade sig genom resten av låten.

Bästa skämtet var när han spekulerade i hur det hade blivit om KFLM(r) hade lyckats med revolutionen i Göteborg under 70-talet. Antagligen hade Liseberg fått heta Leninsberg menade Claes. Och istället för kanin som maskot hade de haft en katt som hade hetat "Mjau Ze Dong".

Åh herregud vad jag skrattade.

Men så går jag också igång på i princip alla skämt som involverar katter.

Kommentarer
Angelica

katt skämt ftw! haha



sv: Åh tack så mycket! :) min vän åsa som står för dom :)

2011-04-10 @ 12:08:36
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Myaraq - den där lilla svenskimån

bådar gott för en avlägsen framtid som crazy cat lady.

2011-04-10 @ 19:08:55
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0