< Till bloggens startsida

Bla bla bla...

Ja jag är tokadålig på att uppdatera...
Ja jag ska skärpa mig...
 
Osv osv... bla bla bla...
 
Imorgon ska jag och karln och lilla ongen på dopsamtal hos prällen. Vi har efter fram och tillbaka och fram och åter tillbaka bestämt oss för att döpa det lilla livet. Det känns väldigt fint. Finare än vad jag trodde det skulle kännas. Det kristliga inslaget i vår vardag är inte enormt skulle jag våga påstå, men ändå känns det faktiskt fint att samlas för att välkomna en ny (halvny) individ till världen och gemensamt önska och hoppas att livets sorger kommer till henne i endast den hanterbara dosen som gör att man växer, blir starkare och bättre som människa.
 
 
Min lilla pärla

Kommentarer
Selma

Och visst kunde jag känna ett behov av att liksom få säga tack för det fantastiska och underbara.

2012-07-11 @ 09:18:47
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Smugglosmurf

Scyssta mockasiner! Var hittar man såna?

2012-07-12 @ 10:24:02
URL: http://smugglosmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0