< Till bloggens startsida

Tillväxtverket

Det här med Tillväxtverket.
 
Ni vet den där myndigheten som spenderat närmare en halv miljon på personalfest på Grand Hotell? Kul att jobba där tänker man, Mindre kul att det var skattebetalarna som stod för notan. Som lite grädde på moset var det en del som undrade vad Tillväxtverket dessutom bidrar med egentligen?
 
 
Jag skulle gärna vilja tillägga lite hemmasnickrade funderingar kring just Tillväxtverket:
 
1) Tillväxtverket? Ursäkta men är det någon som har hört talas om denna myndighet tidigare? Alls?
 
 
 
2) Wzup med den hippa hej-vi-vill-gärna-ha-en-TALANDE-logga som kanske lite granna på en höft verkar vara gjord i Word?
 
3) Sist, men absolut inte minst...
 
WZUP med särskrivningen?
 
Ja , lite så funderar jag. 

Kommentarer
Selma

Visst kan man undra och jag ska inte skriva vad jag tänker.

2012-08-01 @ 07:58:30
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Banana

Är det där verkligen deras riktiga logga? I så fall borde de lagt lite pengar på någon som kunde fixa en snyggare.

Glossybox är en prenumeration där man varje månad får fem skönhetsrelaterade produktprover/produkter i fullstrl för 139 kr. Lite vardagsflärd sådär, så kan man låtsas att man är värsta superbloggaren som får saker skickade till sig.

2012-08-02 @ 03:58:34
URL: http://khaltoanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0