< Till bloggens startsida

Rätt svar: TV-testbild

Det finns en liten loppisvurmare i mitt inre som då och då vaknar till liv. Igår fick den där lilla varelsen som habiterar mitt inre på allvar vakna till liv.

Här har vi de dära sängborden som jag pratade om igår:





Jag tänkte jaga iväg imorgon och införskaffa en fräsig färg samt lite kunskaper i hur man målar om på ett icke-jag-fick-precis-en-impuls-att-måla-om-mina-möbler-utan-att-ha-tålamod-att-ta-reda-på-hur-man-gör-sätt. Jag tänkte typ mintgrönt. Vore inte det fräckt?

Förvänta er inte "efter"-bilden inom de närmsta dagarna bara för att "före"-bilden redan kommit upp. Jag kan vara ganska långtgående i mina inredningsambitioner men inte alltid leva upp till dem inom tillfredsställande tidsramar. MEN efterbilden KOMMER! Lovar!

Jag köpte en trasmatta också. Visst påminner den om något? Ni får gärna gissa vad jag syftar på i kommentatorsfältet. Jag älskar nämligen kommentarer.



Jag älskar kommentarer så mycket att jag till och med ibland kan ha överseende med "hej, fin blogg, följas på bloglovin?" bara för att det är så pepp med kommentarer.


Kommentarer
Anna

Visst blir man pepp över kommentarer?! =) Fast mina läsare är dåliga på att kommentera, förutom du då!



Mattan påminner lite lite om en TVtestbild förresten =)

2012-06-03 @ 23:03:22
URL: http://barsine.blogg.se/
Selma

Vilka fynd du har gjort!

2012-06-04 @ 05:59:30
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
myaraq

bordet. fint. omg. vill ha.



och ja. vi ska ses. snart ja?

2012-06-04 @ 08:04:18
URL: http://myaraq.blogg.se/
Smugglosmurf

Det hade varit nice om man bara hade kunnat måla ovanpå sådär lite snabbt och lätt. Tyvärr tror jag att man måste slipa och sandpappra skiten först, vilket kan döda tålamodet på den mest tålamodiga. Eller iallafall på mig. Fast jag har ju inget tålamod. Nåja, jag önskar dig lycka till iallafall!

2012-06-04 @ 09:28:24
URL: http://smugglosmurf.blogg.se/
Kajsa

Mintgrön låter toppen! På sidorna av vår säng är det så trångt att det inte finns plats för sängbord och vår lösning blev att ta gamla böcker man aldrig vill läsa, skruva fast ett vinkeljärn (eller vad det nu heter?) så att det ser ut som om boken är fastlimmad eller svävar vid väggen. När man lägger ett par böcker ovanpå ser det ännu mer skumt ut :) Kul idé tycker jag! Men när vi ngn gång flyttar till nåt större äre helt klart sängbord som gäller, som era exempelvis. Spännande att se efterbilderna sen!

2012-06-04 @ 18:00:59
Ullrika

Jag tycker mest trasmattan påminner om en trasmatta, men... fin är den ju!



Lust att följa mig på Bloglovin' förresten?



:D



Krams!

2012-06-11 @ 15:36:18
URL: http://ullrika.se
Lena

Hej, fin blogg. Följas på Bloglovin'?

Haha..nä jag bara skojar med dig. Gullig matta! Jag såg direkt vad den påminnde om, och då hade jag inte ens läst rubriken:) Man kan hitta fina grejer på loppis.

2012-07-12 @ 00:32:31
URL: http://lenakronvald.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0