< Till bloggens startsida

Punkt fem, under arbete.

Trädet.

Jag har målat ett träd på väggen i köket.
Det finns omtalat som punkt på listan.

Jag vet att det i alla sammanhang inte skulle klassas som ett friskt beteende att på fri hand måla ett träd i sitt hem.

Men jag har i alla fall målat ett.

FÖr några veckor sedan bestämde jag mig för att trädet behövde omarbetas lite. Det var jättekul i början, men sen blev jag trött och hittade på annat att göra.

Det skojiga med att vara impulsiv är att man hoppar på knasiga idéer som andra kanske inte skulle våga. Det som är värre är att man lika snabbt hittar på något annat att göra, och lämnar ett stackars träd åt sitt öde.


Veckorna gick efter första rycket, och först för ett par dagar sedan tog jag tag i det hela och tog upp "projekt träd" igen.

Så här ser trädet i nuläget ut.



Jag tänkte måla ljusrosa blommor i de bruna, men har helt plötsligt drabbats av den farliga sjukdomen velighet och kan inte bestämma mig.

Vad tycker ni vänner?


Kommentarer
Karin

Tycker absolut lite ljusrosqa skulle smälta in finfint där. Fasen va kreativ du är Ellen, jag skäms ju över mig själv nu... Måste gå och möblera om nått...

2010-04-17 @ 14:26:32
URL: http://bkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0